پرش لینک ها

آسانسورهای پله آزادی خانه شما را احساس می کنند

شما می خواهید موفق شوید ، اطراف خود را با افراد مناسب احاطه کنید که در تمام راه از شما حمایت و تشویق می کنند. با افرادی باشید که نهایت اعتماد و صبر را دارند. تا زمانی که چشم انداز خود را کنار نگذارید ، نبرد شکست نمی خورد. اما اگر واقعاً از نظر جسمی ، روانی و بیشتر از همه از نظر احساسی خسته شده اید چه؟ در اینجا چند منبع انگیزه وجود دارد که شما را در رسیدن به اوج موفقیت ترغیب می کند.

“موفقیت نتیجه کمال ، کار سخت ، درس گرفتن از شکست ، وفاداری و پشتکار است”

فیلیپ ریس

بگذارید با شما به اشتراک بگذارم

یکی از نقل قول های مورد علاقه من
، همانطور که در آن نقل قول آمده است ، سه عامل کلیدی برای دستیابی به موفقیت عظیم در زندگی شما وجود دارد:
یکی از نقل قول های مورد علاقه من ، همانطور که در آن نقل قول آمده است ، سه عامل کلیدی برای دستیابی به موفقیت عظیم در زندگی شما وجود دارد:

زندگی شهری در شهر

هیچ وقت به تسلیم شدن فکر نکنید. برندگان هرگز تسلیم نمی شوند و کسانی که ترک می کنند هرگز برنده نمی شوند. تمام کلمات منفی را از فرهنگ لغت ذهنی خود بیرون آورید و با نهایت اطمینان و حوصله بر راه حل ها تمرکز کنید. تا زمانی که چشم انداز خود را کنار نگذارید ، نبرد شکست نمی خورد.

هنرهای رزمی در بسیاری از فرهنگ های آسیایی برجسته است و اولین آثار شناخته شده است.

مشاهده روندها قبل از شروع

موفقیت نیاز به سخت کوشی دارد. به این طرح های “سریع ثروتمند شدن” گوش ندهید. شما باید شخصیت خود را بسازید و روی خود و کسب و کار خود سخت کار کنید تا به عظمت برسید. سخت کار کنید و هوشمندانه کار کنید . کارهای درست را انجام دهید و آنها را به روش درست انجام دهید. تعلل نکنید اقدامات جسورانه انجام دهید. ساعت های طولانی کار کنید و میراث خود را بسازید.

درس گرفتن از شکست

افراد موفق شکست ها را شکست نمی بینند. آنها آنها را به عنوان درسهای مهم یادگیری می دانند. درسهایی که قادر به ارائه بینش برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی هستند. با اتخاذ این طرز فکر چرخش

شهر و مکانهای جدید را کاوش کنید

موفقیت نیاز به سخت کوشی دارد. به این طرح های “سریع ثروتمند شدن” گوش ندهید. شما باید شخصیت خود را بسازید و روی خود و کسب و کار خود سخت کار کنید تا به عظمت برسید.
سخت کار کنید و هوشمندانه کار کنید . کارهای درست را انجام دهید و آنها را به روش درست انجام دهید. تعلل نکنید اقدامات جسورانه انجام دهید. ساعت های طولانی کار کنید و میراث خود را بسازید.

کاری کنید که شما را زنده نگه دارد

افراد موفق شکست ها را شکست نمی بینند. آنها آنها را به عنوان درسهای مهم یادگیری می دانند. درسهایی که قادر به درک آنها برای جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی هستند. با اتخاذ این طرز فکر چرخش

پیام بگذارید